Happy Birthday to us!

Wednesday, June 6, 2012

Happy Birthday to myself and my Lovely Twin Sis, Mio! I really wish that we could've spent this special day together, but unfortunately we don't even live in the same town. I just hope that she will spend an amazing birthday with her family and friends! I will spend this day with my family and at the end of the week we're going to have a party for my relatives and friends. I have already received some amazing presents, and I will probably post more about them when I received the rest.
From the bottom of my heart, I truly want to thank those who wished me a Happy Birthday and I hope that all of you will have an amazing day! Thank you!

8 comments :

  1. Happy Birthday! Wish you lots of love and happiness!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much~ ♥

      Delete
  2. Grattis på födelsedan! (lite i efterhand dock) Hoppas du hade en fin dag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äsch då, några timmar eller minuter hit och dit spelar ju ingen roll~ Tack så jättemycket!

      Delete
  3. Grattis i efetrskott! jag fyller med år 6 juni! Har du och din tvillingsyster olika familjer? Hoppas du hade en fin dag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mycket~! Haha, gör du?! Gud, det verkar vara många som fyller år då! x3 Grattis i efterskott på dig också då! Ja, i princip så gör vi ju det! .-.'
      Tack detsamma! ^_^

      Delete
  4. Ja eller hur, jag känner tre andra till som gör det! Såg btw att du hade geos nudy som favorit linser. Det är mina absolut med, ever, har de i princip varje dag! Har du dem bara i blått eller nån annan nyans med?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe~ Jag har dom faktiskt bara i blått~ Däremot har jag Super Size Geo Angel Blue och Geo Super Size Nudy Blue också! Jag älskar blåa och gråa linser (^_^)

      Delete